dc.contributor.advisor | Hognestad, Jan Kristian | |
dc.contributor.advisor | Skaaden, Hanne | |
dc.contributor.author | Edland, Helge | |
dc.date.accessioned | 2020-10-19T12:28:05Z | |
dc.date.available | 2020-10-19T12:28:05Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2683661 | |
dc.description | Master's thesis in Nordic literacy studies | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | University of Stavanger, Norway | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Masteroppgave/UIS-HF-IKS/2020; | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no | * |
dc.subject | lesevitenskap | en_US |
dc.title | "Hva er det med denne forberedte muntligheten?". Sjangerspesifikke utfordringer ved skrivetolking av akademiske forelesninger. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000::Litteraturvitenskapelige fag: 040 | en_US |
dc.source.pagenumber | 91 | en_US |