Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorLialikhova, Dina
dc.contributor.authorEilertsen, Maria
dc.date.accessioned2021-01-28T09:02:19Z
dc.date.available2021-01-28T09:02:19Z
dc.date.issued2020-08-31
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2725099
dc.descriptionMaster's thesis in Literacy studiesen_US
dc.description.abstractEn masteroppgave om engelsklærerne i den videregående skolens oppfatninger og tanker rundt elevers bruk av engelsk utenfor klasserommet, og i hvilken grad lærerne mener at den påvirker engelsklæringen på godt og vondt. Det er i oppgaven hovedsakelig lagt stort fokus på bruk av engelske dataspill som fritidsaktivitet, men samt tatt hensyn til alle former for frivillig, engelsk eksponering utenfor skolen.en_US
dc.description.abstractMaster's thesis about Norwegian upper secondary EFL teachers’ beliefs about their students’ extramural English learning. The study researches the perceptions and beliefs of teachers and to what degree they include their students extramural English interests in their classes. The study mainly focus on the use of computer games as an extramural activity.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherUniversity of Stavanger, Norwayen_US
dc.subjectlærerutdanningen_US
dc.subjectengelsk utenfor klasserommeten_US
dc.subjectdataspillen_US
dc.subjectmotivasjonen_US
dc.subjectspråkmestringen_US
dc.titleA study of Norwegian upper secondary EFL teachers’ beliefs about their students’ extramural English learning.en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Humaniora: 000en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.source.pagenumber60en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

  • Studentoppgaver (HF-IGIS) [994]
    Master- og bacheloroppgaver i Spesialpedagogikk / Migrasjoner og interkulturelle relasjoner / Matematikkdidaktikk

Vis enkel innførsel