Gaming som verktøy for økt sosialt nettverk i og utenfor skolen
dc.contributor.advisor | Joakim Jiri Haaland | |
dc.contributor.author | Ole Kristian Hogganvik Meling | |
dc.date.accessioned | 2021-07-21T16:26:26Z | |
dc.date.available | 2021-07-21T16:26:26Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:81558459:3316699 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2764930 | |
dc.description.abstract | Gaming blir mer og mer vanlig blant barn og unge. Kan gaming brukes i arbeid med barn og unge? Gaming har blitt en sosialiserings arena. E-sport klubb er en ny arena som har oppstått. Oppgaven undersøker potensiale til gaming som et verktøy til øking av sosialt nettverk til barn og unge samt deltakelse i gaming og hvilken effekt det kan medføre. | |
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | uis | |
dc.title | Gaming som verktøy for økt sosialt nettverk i og utenfor skolen | |
dc.type | Bachelor thesis |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Studentoppgaver (SV-IS) [868]
Studentoppgaver i Sosialt arbeid