Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorKipperberg, Marie Elise
dc.contributor.authorKvalevåg, Amalie Kalstø
dc.date.accessioned2021-07-21T16:27:12Z
dc.date.available2021-07-21T16:27:12Z
dc.date.issued2021
dc.identifierno.uis:inspera:81558459:22435411
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2765001
dc.descriptionDenne oppgaven er ikke tilgjengelig i fulltekst
dc.description.abstractSkolen er i barn og unges liv en av de aller viktigste arenaene, og i løpet av skoleperioden er det mye som både faglig og sosialt skal mestres. Dette er en litteraturstudie med formål om å belyse hvilken kunnskap og kompetanse en barnevernspedagog har, som kan bidra til å hjelpe elever med utvikling av resiliens i skolen. Det eksisterer et ønskede behov for mer tverrfaglig og tverrprofesjonelt samarbeid i skolen, og betydningen av dette i denne sammenheng blir belyst.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleBarnevernspedagogers bidrag i skolen for elevers utvikling av resiliens.
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel