dc.contributor.advisor | Kipperberg, Marie Elise | |
dc.contributor.author | Kvalevåg, Amalie Kalstø | |
dc.date.accessioned | 2021-07-21T16:27:12Z | |
dc.date.available | 2021-07-21T16:27:12Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:81558459:22435411 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2765001 | |
dc.description | Denne oppgaven er ikke tilgjengelig i fulltekst | |
dc.description.abstract | Skolen er i barn og unges liv en av de aller viktigste arenaene, og i løpet av skoleperioden er det mye som både faglig og sosialt skal mestres. Dette er en litteraturstudie med formål om å belyse hvilken kunnskap og kompetanse en barnevernspedagog har, som kan bidra til å hjelpe elever med utvikling av resiliens i skolen. Det eksisterer et ønskede behov for mer tverrfaglig og tverrprofesjonelt samarbeid i skolen, og betydningen av dette i denne sammenheng blir belyst. | |
dc.description.abstract | | |
dc.language | nob | |
dc.publisher | uis | |
dc.title | Barnevernspedagogers bidrag i skolen for elevers utvikling av resiliens. | |
dc.type | Bachelor thesis | |