Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorXie, Jinghua
dc.contributor.authorJensen, Christina Dundas
dc.date.accessioned2021-09-03T16:31:30Z
dc.date.available2021-09-03T16:31:30Z
dc.date.issued2021
dc.identifierno.uis:inspera:80420649:64659248
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2773306
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractReiselivsnæringen ble umiddelbart hardt rammet da Covid-19 pandemien kom i starten av 2020. Flere land stengte grensene sine for innreise, og avbestillinger kom på løpende bånd. Dette har påvirket Revenue Management strategien i næringen.
dc.description.abstractThe tourism industry was hit hard when the Covid-19 pandemic hit in early 2020. Several countries closed their borders for entry, and cancellations came on the assembly line. This has affected the Revenue Management strategy in the industry.
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleRevenue Management i hotellnæringen, under og etter Covid-19
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

  • Studentoppgaver (SV-NHS) [545]
    Master- og bacheloroppgaver i International hotel and tourism leadership / serviceledelse

Vis enkel innførsel