Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorVigane, Åge
dc.contributor.authorDobbe, Lars
dc.date.accessioned2021-09-03T16:33:50Z
dc.date.available2021-09-03T16:33:50Z
dc.date.issued2021
dc.identifierno.uis:inspera:79571477:23120159
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2773492
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractDenne bacheloroppgaven undersøker nordmenns erfaringer fra Norge på langs gjennom «adventurous learning», en tilnærming til læring. Studien er basert på intervjuer av tre deltakere, hvor de fikk dele sine tanker om hvilke erfaringer de satt igjen med etter å ha gjennomført Norge på langs. Oppgaven viser at deltakerne sitter igjen med flere viktige erfaringer fra sin ekspedisjon, og at disse erfaringene på flere måter kan knyttes opp mot «adventurous learning».
dc.description.abstractThis bachelor's thesis examines the experiences of Norwegians who has crossed Norway, through the learning approach “adventurous learning”. The study bases its findings on the interviews of three participants who were asked to share their thoughts on experiences made during their crossing of Norway. The assignment concludes that the participants are left with several important experiences from their expedition, and that these experiences in several ways can be linked to “adventurous learning”.
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleEn undersøkelse av nordmenns erfaringer fra Norge på langs
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

  • Studentoppgaver (HF-IGIS) [994]
    Master- og bacheloroppgaver i Spesialpedagogikk / Migrasjoner og interkulturelle relasjoner / Matematikkdidaktikk

Vis enkel innførsel