• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Universitetet i Stavanger
  • Faculty of Arts and Education
  • Department of Education and Special Education
  • Studentoppgaver (HF-IGIS)
  • View Item
  •   Home
  • Universitetet i Stavanger
  • Faculty of Arts and Education
  • Department of Education and Special Education
  • Studentoppgaver (HF-IGIS)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

«Eg synes det er veldig positivt at me les eit kvarter gjennom skuledagen i eiga bok» - Om stillelesing på sjuande trinn

Stautland, Marthe
Master thesis
Thumbnail
View/Open
no.uis:inspera:82370538:3280883.pdf (1.021Mb)
URI
https://hdl.handle.net/11250/2783112
Date
2021
Metadata
Show full item record
Collections
  • Studentoppgaver (HF-IGIS) [1278]
Abstract
Temaet for denne masteroppgåva er å få eit innblikk i kva elevar og lærarar på sjuande trinn tenkjer om stillelesing. For å finne moglege svar på problemstillinga har eg gjennomført ei kvalitativ undersøking, og eg har hatt gruppesamtalar med elevar og lærarar. Eit hovudmål med denne undersøkinga har vore å finne ut kva elevane og lærarane tenkjer er potensialet til stillelesinga, men og kva som kan vere utfordrande under praktiseringa av stillelesinga. Eg søkte å finne ut om elevane og lærarane var nøgde med avsett tid eller ikkje. I tillegg ville eg vite om elevane meinte dei las meir eller mindre på fritida, og om dette hadde noko med stillelesinga å gjere.

Etter å ha utført gruppesamtalar med elevar og lærarar, sit eg igjen med kunnskap som kan vere med på å gjere meg, men òg kanskje andre meir medvitne om eit fenomen mange lærarar praktiserer i skulekvardagen. Informantane har delt raust av sine erfaringar, og det var verkeleg interessant å høyre om tankane deira knytt til stillelesing. Lærarane er samde om at det kan vere vanskeleg for nokre å halde konsentrasjonen under stillelesinga, og det er difor viktig å finne tekstar som fenger elevane. Dei fleste informantane har eit syn om at stillelesinga kan fungere som ein pause, noko dei fleste av elevinformantane set pris på.
 
 
 
Publisher
uis

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit