Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorKnutsen, Ketil.
dc.contributor.authorJohansen, Henry Jonas.
dc.date.accessioned2021-11-24T16:51:23Z
dc.date.available2021-11-24T16:51:23Z
dc.date.issued2021
dc.identifierno.uis:inspera:80599373:9721145
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2831356
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractI denne avhandlinga så vil ein komparativ innhaldsanalyse av Cappelen Damm sin lærebok: "Alle Tiders Historie: Frå dei eldste tider til våre dagar", og Aschehoug sin lærebok: "Tidslinjer 1 + 2: Verden og Norge: Historie Vg2/Vg3" bli utført for å undersøkja korleis lærebøker i historiefaget for det studieforberedande utdanningsprogrammet for VG3 siktar til å utvikla lesaren sin demokratiske kompetanse. Ettersom det er lærebøker for historiefaget som blir undersøkt i denne mastergradsoppgåva så vil analysen også sjå på eleven sin utvikling av historiebevisstheit i sin opplæring til demokratisk medborgarskap. Denne lærebokanalysen vil også være ein diakron innhaldsanalyse ettersom lærebøkene som blir analysert tar utgangspunkt i kvar sin læreplan, der Alle Tiders Historie er skriven på basis av fagfornyinga (LK20), mens Tidslinjer 1 + 2 er basert på kunnskapsløftet (LK06).
dc.description.abstractIn this dissertation, a comparative content analysis of Cappelen Damm’s textbook: "Alle Tiders Historie: Frå dei eldste tider til våre dagar", and Aschehoug’s textbook: "Tidslinjer 1 + 2: Verden og Norge: Historie Vg2/Vg3" will be conducted to analyze how history textbooks for VG3 general studies aim to develop the reader’s democratic competence. Also, since this master’s thesis is researching textbooks in history specifically, this dissertation will also analyze the student’s development of historical consciousness in their democratic citizenship education. This textbook analysis will also study the changes in history textbooks that have occurred as a result of the new Norwegian curriculum plan: Fagfornyinga (LK20). Cappelen Damm’s history textbook will represent the textbook based on the new curriculum plan, whilst Aschehoug’s textbook will represent the textbook based on the previous curriculum plan: Kunnskapsløftet (LK06).
dc.languagenno
dc.publisheruis
dc.titleKorleis siktar lærebøker i historie til å utvikla eleven sin demokratiske kompetanse? Ein komparativ innhaldsanalyse av to VG3 lærebøker i historie.
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel