Show simple item record

dc.contributor.advisorHaver, Annie
dc.contributor.authorSolli, Ragnhild
dc.date.accessioned2022-06-30T15:51:29Z
dc.date.available2022-06-30T15:51:29Z
dc.date.issued2022
dc.identifierno.uis:inspera:110030690:20353473
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3001833
dc.description.abstractDenne oppgaven tar utgangspunkt i markedsføring og hvordan folk velger det ene foran det andre. Dette handler også mye om psykologi, og hvordan og hvorfor mennesker tenker som de gjør og handler. Jo mer kunnskap en har om hvordan dette er sammensatt, jo lettere er det å forstå hvordan man utvikler hoteller på best mulig måte for å gi gjestene den beste opplevelsen. Bærekraft er også en stor del av denne oppgaven, og det har blitt en naturlig vinkling over på dette på grunn av utviklingen de siste årene i hotellbransjen og alt det fører med seg. Årsaken til at dette temaet ble valgt er på grunn av at dette er noe som har interessert meg i mange år, og at det derfor ble en god sammenligning med hva jeg har fått av kunnskap ved å ta denne bacheloren og mine år med yrkeserfaring i hotellbransjen. Temaet som er valgt er veldig stort, så selv om det har måtte blitt noen avgrensninger som jeg kommer tilbake til, har vært veldig lærerikt for meg å fordype seg mer i dette emnet.
dc.description.abstractThis study is based on marketing and how people choose one thing over another. This is also a lot about psychology, and how and why people think the way they do and act. The more knowledge we has about how this is composed, the easier it is to understand how to develop hotels in the best possible way to give guests the best experience. Sustainability is also a big part of this study, and there has been a natural angle on this due to the development in recent years in the hotel industry and all that it entails. The reason why this topic was chosen is because this is something that has interested me for many years, and that it was therefore a good comparison with what I have gained from knowledge by taking this bachelor and my years of professional experience in the hotel industry . The topic chosen is very large, so although there have been some limitations that I will return to, it has been very instructive for me to delve deeper into this topic.
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleHvilke faktorer er viktige for at gjester skal ønske å besøke Dale Gudbrands gård?
dc.typeBachelor thesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • Studentoppgaver (SV-NHS) [545]
    Master- og bacheloroppgaver i International hotel and tourism leadership / serviceledelse

Show simple item record