Show simple item record

dc.contributor.advisorFerrer-Conill, Raul
dc.contributor.authorCleve, Eli
dc.date.accessioned2022-07-13T15:51:30Z
dc.date.available2022-07-13T15:51:30Z
dc.date.issued2022
dc.identifierno.uis:inspera:109900146:47307129
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3005129
dc.description.abstractBruken av publikums-metrics har både negativ og positiv effekt på journalistikken. Hvor styrende denne teknologien er for journalisters arbeidsprosesser kommer ann på selve bruken av metrikkene. Offentlige mediebedrifter er ikke like avhengige av trafikk som kommersielle, og har dermed andre kriterier i forhold til bruken av metrikkene.
dc.description.abstractThe use of audience-metrics has both negative and positive effect on journalism. How governing the technology is towards journalists workprosesses, depends on the use of the metric it self. Public media companies is not as depended on traffic as commersial companies, and has thereby other criterias towards the use of the audience-metrics.
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleEr publikums-metrics styrende for journalisters arbeidsprosesser?
dc.typeBachelor thesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • Studentoppgaver (SV-IMS) [1267]
    Master- og bacheloroppgaver i Endringsledelse / Kunst og kulturvitenskap / Samfunnssikkerhet / Dokumentarproduksjon

Show simple item record