Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorOlsen, Mona Anita
dc.contributor.authorNordbrenden, Tiril Lindstad
dc.date.accessioned2022-07-19T15:53:11Z
dc.date.available2022-07-19T15:53:11Z
dc.date.issued2022
dc.identifierno.uis:inspera:110153871:47124433
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3006776
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractI denne oppgaven så ser vi på teorien når det kommer til teknologi, informasjonsteknologi (IT), Selvbetjeningsteknologi (SST), teknologi akseptmodell (TAM) og hvordan utviklingen an disse teknologiene har påvirket forholdet mellom gjesten og hosten. For å komme fram til resultatet så har jeg tatt i bruk litteraturstudier som er basert på å analysere og tolke tidligere funn og artikler innenfor problemstillingen. Hensikten med denne oppgaven er å se på hvordan forholdet mellom gjesten og verten blir preget av bruken av teknologi. Resultatet forteller oss at forholdet har blitt påvirket, men samtidig ikke.
dc.description.abstractIn this thesis, we look at the theory when it comes to technology, information technology (IT), self-service technology (SST), technology acceptance model (TAM) and how the development of these technologies has affected the relationship between the guest and the host. I used literature studies that are based on analyzing and interpreting previous findings and articles within the problem. The purpose of this assignment is to look at how the relationship between the guest and the host is characterized by the use of technology. The result tells us that the relationship has been affected, but at the same time not.
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleForholdet mellom turisten og verten: har utviklingen av selvbetjeningsteknologien (SST) påvirket forholdet?
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

  • Studentoppgaver (SV-NHS) [545]
    Master- og bacheloroppgaver i International hotel and tourism leadership / serviceledelse

Vis enkel innførsel