Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorAndersen, Hadle Oftedal
dc.contributor.authorMadsen, Lene Louise
dc.date.accessioned2023-07-01T15:51:40Z
dc.date.available2023-07-01T15:51:40Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.uis:inspera:146729652:73229795
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3075071
dc.description.abstractOppgaven tar for seg hvordan man kan se på videospill som litteratur, ved å undersøke teori bak narrative videospill. I den sammenheng tar oppgaven for seg trekk fra sjangeren dannelsesromanen i det narrative videospillet Embracelet. Til slutt blir det tatt stilling til om de ludiske elementene i Embracelet kan videreutvikle dannelsesromanen som sjanger.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleVideospill som litteratur - Embracelet som dannelsesroman
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel