Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorDyrstad, Sindre Mikal
dc.contributor.authorSkrettingland-Haarr, Kristin
dc.date.accessioned2023-07-05T15:51:14Z
dc.date.available2023-07-05T15:51:14Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.uis:inspera:145498512:97670948
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3076120
dc.description.abstractBakgrunn: Fysisk aktivitet har vist å vera viktig for kognitive funksjonar. I overgangen mellom barn og ungdom fell aktivitetsnivået drastisk, og ein gjennomsnittleg 15 åring sit/ligg mellom 17-19 timar i døgnet (Helsedirektoratet, 2019). Ein meir aktiv skulekvardagen kan derfor potensielt bidra til å auke kognitive funksjonar, og med det læringsutbytte blant norske ungdommar. Fysisk aktiv læring er ein læringsmetode som kombinerer fysisk aktivitet og teoretiske skulefag (Watson et al. 2017). Hensikt med denne studien er å finne ut korleis elevar i vidaregåande skule opplever at fysisk aktiv læring påverkar deira læringsutbytte. Metode: Deltakarane i studien består av 15 elevar i vidaregåande skule. Desse elevane deltok i to ulike økter med fysisk aktiv læring som undervisningsmetode. I etterkant av begge øktene gav kvar elev ei individuell tilbakemelding på si oppleving av økta, ved å svare på eit digitalt spørjeskjema. Etter siste økt deltok seks av desse elevane i fokusgruppeintervju. Dette for å grundigare utdjupe korleis fysisk aktiv læring hadde påverking deira opplevde læringsutbytte. Data frå både spørjeskjema og fokusgruppeintervju vart analysert ved hjelp av tematisert analyse. Funn vart kategorisert, og data frå både spørjeskjema og fokusgruppeintervju vart samordna. Resultat: Funn gjort i studien viser at elevar i vidaregåande skule opplever at bruk av fysisk aktiv læring har ei positiv innverking på deira læringsutbytte. Elevane viser til ei oppleving av auka motivasjon, konsentrasjon, variasjon, gode meistringsopplevingar og betre læringsmiljø i klassen når fysisk aktiv læring vert nytta som undervisningsmetode. Konklusjon: Bruk av fysisk aktiv læring i vidaregåande skule, kan vera eit nyttig tiltak for å auke elevane sitt opplevde læringsutbytte.
dc.description.abstractBackground: Physical activity has been shown to be important for cognitive functions. An average 15-year-old sits/lies between 17-19 hours a day (Directorate of Health, 2019). A more active schoolday can therefore potentially contribute in increasing cognitive functions, and with that influence the learning outcome among Norwegian students. Physically active learning is a learning method that combines physical activity and theoretical knowlegde (Watson et al. 2017). The purpose of this study is to find how students in high school experience how physical active learning affects their learning outcomes. Method: The participants in the study consist of 15 students in high school. These students participated in two different sessions with physically active learning as a teaching method. After both sessions each student gave individual feedback on their experience of the session, by answering a digital questionnaire. After the last session, six of the students took part in a focus group interview. This in order to elaborate more thoroughly how physically active learning had an impact on their perceived learning outcome. Data from both the questionnaire and focus group interview were analyzed using thematization analysis. Findings were categorized, and data from both questionnaires and focus group interviews were coordinated. Result: Findings made in the study show that students in high school experience that the use of physical active learning has a positive impact on their learning outcome. The students refer to an experience of increased motivation, concentration, variety, self-efficacy and a better learning environment, when physically active learning is used as a teaching method. Conclusion: Use of physically active learning in hich school can be a useful teaching method to increase the students perceived learning outcomes.
dc.languagenno
dc.publisheruis
dc.titleFysisk aktiv læring som undervisningsmetode i vidaregåande skule.
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

  • Studentoppgaver (HF-IGIS) [994]
    Master- og bacheloroppgaver i Spesialpedagogikk / Migrasjoner og interkulturelle relasjoner / Matematikkdidaktikk

Vis enkel innførsel