Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorBergkvist, Lars Ingvar
dc.contributor.authorPedersen, Filip Søndervik
dc.contributor.authorVegsund, Asbjørn Laurits
dc.contributor.authorWalbeck, Jens Tobias
dc.date.accessioned2023-07-06T15:51:49Z
dc.date.available2023-07-06T15:51:49Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.uis:inspera:147815805:149010593
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3076677
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractI denne oppgaven bacheloren tar vi for oss problemstillingen «I hvor stor grad kan studenter bli påvirket av nordiske Reisebyrå gjennom sosiale medier» oppgaven vil inneholde teori som brukes for å se på forrige studier og andres forskere sine konklusjoner samt gjøre leseren smartere innenfor vårt tema. Det vil også bli brukt teori som den gamle hypotesen før vi gjør vår egen evaluering. Oppgaven reflekter også ovenfor metoden som er brukt for å skaffe data. Kvalitativ metode er hoved metoden i denne oppgaven, det vil også bli forklart hvordan og hvorfor vi brukte dette. Resultatene som ble dannet via intervju vil i etterkant bli kodet og fortolket ned til mer konkrete svar. Vi har også sett på hele svaret respondentene ga under denne prosessen. konklusjonen vi har dratt etter å ha sett på all data som ble samlet ble nokså interessant. Vi fikk bekreftelse på det vi visste fra før av, men også nye spørsmål rundt temaet. Vi fikk også se på hvor det og studere skjult reklame og AI kan være interessant. Respondentene var vitende om disse temaene, men ikke i hvilken grad det skjer.
dc.description.abstractIn this bachelor's thesis, we tackle the problem "To what extent can students be influenced by Nordic travel agencies through social media" the thesis will contain theory that is used to look at previous studies and other researchers' conclusions as well as make the reader smarter within our topic. Theories such as old hypothesis will also be used before, we do our own evaluation. The assignment also reflects the method used to obtain data. Qualitative method is the main method in this thesis, it will also be explained how and why we used this. The results that were formed via interviews will subsequently be coded and interpreted into more concrete answers. We have also looked at the entire answer the respondents gave during this process. the conclusion we have drawn after looking at all the data that was collected was quite interesting. We received confirmation of what we already suspected, but also new questions about the topic. We also got to see where studying hidden advertising and AI can be interesting. The respondents were aware of these topics, but not to what extent it happens.
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleSosiale medier og nordiske reisebyrå: En undersøkelse av påvirkningen nordiske reisebyrå kan ha på studenter via sosiale medier
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

  • Studentoppgaver (SV-NHS) [545]
    Master- og bacheloroppgaver i International hotel and tourism leadership / serviceledelse

Vis enkel innførsel