Foreldresamarbeid i skolen når barnet har særlige oppfølgingsbehov - En kvalitativ studie om foreldrenes erfaringer
dc.contributor.advisor | Haugs, Tone | |
dc.contributor.author | Stavland, Kristina | |
dc.date.accessioned | 2023-07-13T15:51:30Z | |
dc.date.available | 2023-07-13T15:51:30Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:150066902:96108452 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3078621 | |
dc.description.abstract | En kvalitativ studie som søker dypere forståelse for hvordan skolen kan legge til rette for et godt foreldresamarbeid. Studien retter søkelyset mot foreldrenes erfaringer, og søker svar på hva foreldrene trenger i møte med skolen. | |
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | uis | |
dc.title | Foreldresamarbeid i skolen når barnet har særlige oppfølgingsbehov - En kvalitativ studie om foreldrenes erfaringer | |
dc.type | Master thesis |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Studentoppgaver (SV-IS) [1026]
Studentoppgaver i Sosialt arbeid