Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Universitetet i Stavanger
Publikasjoner fra CRIStin
Vis innførsel
Hjem
Universitetet i Stavanger
Publikasjoner fra CRIStin
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Norwegian classroom teachers' and specialized "resource" teachers' dyslexia knowledge
Solheim, Oddny Judith
;
Arntzen, Julie
;
Foldnes, Njål
Peer reviewed, Journal article
Published version
Åpne
s11145-023-10486-4.pdf (736.1Kb)
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/3101105
Utgivelsesdato
2023
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Publikasjoner fra CRIStin
[4377]
Vitenskapelige publikasjoner (HF-LS)
[126]
Originalversjon
Solheim, O. J., Arntzen, J., & Foldnes, N. (2023). Norwegian classroom teachers’ and specialized “resource” teachers’ dyslexia knowledge. Reading and Writing, 1-23.
10.1007/s11145-023-10486-4
Utgiver
Springer
Tidsskrift
Reading and writing
Opphavsrett
The Authors
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk