Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorSelstad, Leif.
dc.contributor.authorKittang, Karen.
dc.contributor.authorJohnsen, Renate.
dc.date.accessioned2024-07-02T15:51:50Z
dc.date.available2024-07-02T15:51:50Z
dc.date.issued2024
dc.identifierno.uis:inspera:226380308:231831855
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3137371
dc.description.abstractI denne bacheloroppgaven som er skrevet ved NHS undersøker vi hvordan effektive markedsføringsstrategier kan bidra til å regulere turiststrømmen på populære destinasjoner håndtere utfordringene knyttet til overturisme. Med en økende bekymring for de negative konsekvensene av overturisme, er det viktig å undersøke hvordan markedsføring kan bidra til å regulere turiststrømmen og forbedre opplevelsen for både besøkende og lokalsamfunn. Gjennom en grundig gjennomgang av relevant litteratur og forskning, inkludert begreper som overturisme, markedsføringsstrategier og differensiering, legges det et solid teoretisk grunnlag for analysen. Metodemessig vil studien benytte både kvalitative og kvantitative tilnærminger, inkludert en spørreundersøkelse og tidligere relevant forskning. Resultatet av undersøkelsen og analysen vil bidra til å belyse hvordan markedsføringsstrategier kan påvirke turiststrømmen og bidra til å håndtere utfordringene som overturisme byr på.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisherUIS
dc.titleMarkedsføringsstrategier: En viktig faktor for regulering av turiststrømmen
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

  • Studentoppgaver (SV-NHS) [561]
    Master- og bacheloroppgaver i International hotel and tourism leadership / serviceledelse

Vis enkel innførsel