En litteraturstudie om hvordan bedre integrering av sosionomer i skolen kan bidra til å fremme resiliens hos barn og unge.
dc.contributor.advisor | Kroken, Kim Irene | |
dc.contributor.author | Skogesal, Sunniva Stikholmen | |
dc.date.accessioned | 2024-07-06T15:53:04Z | |
dc.date.available | 2024-07-06T15:53:04Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:229910924:93887982 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3138912 | |
dc.description | Full text not available | |
dc.description.abstract | ||
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | UIS | |
dc.title | En litteraturstudie om hvordan bedre integrering av sosionomer i skolen kan bidra til å fremme resiliens hos barn og unge. | |
dc.type | Bachelor thesis |
Tilhørende fil(er)
Filer | Størrelse | Format | Vis |
---|
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Studentoppgaver (SV-IS) [1012]
Studentoppgaver i Sosialt arbeid