Elever som utøver eksternalisert atferd i skolen. En kvalitativ studie av kontaktlæreres og helsesykepleieres forståelse og tiltak for å hjelpe elever med eksternalisert atferd og bedre skolemiljøet.
dc.contributor.advisor | Øverland, Klara | |
dc.contributor.author | Røyland, Sølvi Henningsen | |
dc.date.accessioned | 2024-07-11T15:51:32Z | |
dc.date.available | 2024-07-11T15:51:32Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:229931939:71360115 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3140242 | |
dc.description | Full text not available | |
dc.description.abstract | ||
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | UIS | |
dc.title | Elever som utøver eksternalisert atferd i skolen. En kvalitativ studie av kontaktlæreres og helsesykepleieres forståelse og tiltak for å hjelpe elever med eksternalisert atferd og bedre skolemiljøet. | |
dc.type | Master thesis |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|
This item appears in the following Collection(s)
-
Studentoppgaver (HF-IGIS) [1059]
Master- og bacheloroppgaver i Spesialpedagogikk / Migrasjoner og interkulturelle relasjoner / Matematikkdidaktikk