• Facebook som markedsføringskanal før versus gjennom Covid-19 - en studie av tre hoteller 

      Gravdal, Anne Sofie.; Hærem Wesnes, Hanne; Waaland, Lene (Bachelor thesis, 2022)
      Formålet med denne oppgaven er at den skal gjennom en studie av tre hoteller, gi svar på problemstillingen; hvordan ble Facebook brukt som markedsføringskanal før versus gjennom Covid-19. Oppgaven skal ta utgangspunkt i ...
    • Facebook som markedsføringskanal Før vs. gjennom Covid-19 - en studie av tre hoteller 

      Waaland, Lene; Gravdal, Anne Sofie; Hærem Wesnes. (Bachelor thesis, 2022)
      Formålet med denne oppgaven er at den skal gjennom en studie av tre hoteller, gi svar på problemstillingen; hvordan ble Facebook brukt som markedsføringskanal før versus gjennom Covid-19. Oppgaven skal ta utgangspunkt i ...
    • The importance of technology for young visitors at heritage sites 

      Valiyeva, Sagida (Masteroppgave/UIS-SV-NHS/2020;, Master thesis, 2020-08-31)
      This study seeks to describe the topic of visitor experience at heritage sites by investigating how different on-site factors are being perceived by the visitors. As a replication and extension of a similar study carried ...
    • Lojalitetsprogram; Veien til en lojal kundebase i hotellbransjen 

      Eriksen, Simen; Gunnestad, Mari Kristine; Jakobsen, Simon Karspersen (Bachelor thesis, 2022)
      Bacheloroppgaven kommer som et resultat etter tre år på Universitet i Stavanger, Norsk Hotellhøyskole. Kandidatene har valgt å sette søkelys på lojalitetsprogram, og skal derfor besvare en problemstilling som ser på hvorvidt ...