• Akademisk lesing i ei digital tid 

      Støyva, Marte Pupe (Masteroppgave/UIS-HF-IKS/2020;, Master thesis, 2020-05)
      Denne avhandlinga, som har fått tittelen Akademisk lesing i ei digital tid, er ei undersøking av universitetsstudentar si akademiske lesing i praksis. Målet med avhandlinga er å bidra med ny kunnskap om kva konsekvensar ...
    • Bak sceneteppet. Teatertekstens utvikling og tolkingsfellesskap i teateret 

      Knudtzen, Benedicte Christie (Masteroppgave/UIS-HF-IKS/2013;, Master thesis, 2013-05-15)
      I mi avhandling har eg skrive om teatertekstens utvikling i arbeidsprosessen med ei framsyning, og kva type tolkingsfellesskap vi kan finne i teateret. Av di eg alltid har vore interessert i teater, var det naturleg å ...
    • Berre med på liksom? Tekstbruk og deltaking for personar med generelle lærevanskar 

      Sæbø, Johanne Ur (Masteroppgave/UIS-HF-IKS/2013;, Master thesis, 2013-05-13)
      I arbeidet mitt som lærar ved ein tilrettelagd avdeling i vidaregåande skule må eg stadig ha i tankane kva som er mogleg og tenleg å ha som mål for den enkelte elev. Deltaking for alle er eit demokratisk mål, og viktig å ...
    • Mellomrom, rørsle og nærvær. Ei romleg lesing av Hanne Ørstaviks roman Hyenene (2012) 

      Sørskog, Mari (Masteroppgave/UIS-HF-IKS/2013;, Master thesis, 2013-05-15)
      I masteroppgåva gjer eg ei romleg nærlesing av Hanne Ørstaviks roman Hyenene (2012). Utgangspunktet for den romlege lesinga er å sjå korleis hovudpersonen Siv definerer seg sjølv med utgangspunkt i den romlege dimensjonen ...
    • «Noe er der, men så er det noe annet»: Om kompleksiteten i Merethe Lindstrøms roman Fra vinterarkivene (2015) 

      Lavalette, Amanda Tveit (Masteroppgave/UIS-HF-IKS/2017;, Master thesis, 2017-11)
      Denne avhandlinga er ein analyse av kompleksiteten i Merethe Lindstrøms roman Fra vinterarkivene (2015), med utgangspunkt i sjukdomsframstillinga i verket. Hovudspørsmålet eg stiller som grunnlag for analysen er: Korleis ...
    • Please press Z to question nothing - vegar gjennom tekst 

      Thengs, Halvor Østerman (Masteroppgave/UIS-HF-IKS/2018;, Master thesis, 2018-05)
      Denne avhandlinga har som formål å undersøke litteraturundervisning i skulen i lys av skule- og literacyforsking og spelteori, og har som premiss at ei endring frå dialogorientert til elevorientert undervisning gjev meir ...
    • Samspeltekstar i poesi av Helge Torvund 

      Sirevåg, Jorunn (Masteroppgave/UIS-HF-IKS/2013;, Master thesis, 2013-06-07)
      For meg er det særskilt ordkunsten i Helge Torvunds diktning som vekker interesse. Eg opplever at dikta hans opnar for interessante refleksjonar om kreftene i språket og om ekspressivitet i motiv, tematikk og det ...
    • Skrivekompetanse i norskfaget på vidaregåande skule. 

      Grøtterød, Tommas Øyri (Masteroppgave/UIS-HF-IKS/2018;, Master thesis, 2018-06)
      Denne oppgåva undersøkjer kvalitetsskilnader i eit utval norskfaglege tekstar skrivne av elevar på siste året på vidaregåande i studieførebuande studieretning. Problemstillinga er: Kva skil tekstar som har fått svært god ...
    • Å vera til stades. Ei lesing av Jimmen (2011) av Øyvind Rimbereid 

      Hakestad, Aud Jorunn Haugen (Master thesis, 2013-05-15)
      Jimmen (2011) av Øyvind Rimbereid er eit dikt der framstillinga av staden tyder mykje for meiningsdanninga. Stavanger på 70-talet er bakteppe for handlinga. Eit todelt lyrisk eg i diktet, køyrekaren og hesten Jimmen køyrer ...