Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAsk, Liv Toril Viland
dc.date.accessioned2009-07-02T12:23:48Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/185350
dc.descriptionMaster's thesis in History didacticsen
dc.format.extent12494056 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoben
dc.publisherUniversity of Stavanger, Norwayen
dc.relation.ispartofseriesMasteroppgave/UIS-HF-IKS/2009en
dc.subjecthistoriedidaktikken
dc.subjectlæreboken
dc.subjectlærebokanalyseen
dc.subjecthistoriebevisstheten
dc.titleHvordan sikter lærebøker i historie mot å utvikle historiebevissthet- en sammenligning av lærebøker i den videregående skole fra 1976 - 2007en
dc.typeMaster thesisen
dc.subject.nsiVDP::Humanities: 000::History: 070en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel