dc.contributor.author | Ask, Liv Toril Viland | |
dc.date.accessioned | 2009-07-02T12:23:48Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/185350 | |
dc.description | Master's thesis in History didactics | en |
dc.format.extent | 12494056 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nob | en |
dc.publisher | University of Stavanger, Norway | en |
dc.relation.ispartofseries | Masteroppgave/UIS-HF-IKS/2009 | en |
dc.subject | historiedidaktikk | en |
dc.subject | lærebok | en |
dc.subject | lærebokanalyse | en |
dc.subject | historiebevissthet | en |
dc.title | Hvordan sikter lærebøker i historie mot å utvikle historiebevissthet- en sammenligning av lærebøker i den videregående skole fra 1976 - 2007 | en |
dc.type | Master thesis | en |
dc.subject.nsi | VDP::Humanities: 000::History: 070 | en |