Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTalgø, Elisabeth Ravndal
dc.date.accessioned2016-03-01T09:14:45Z
dc.date.available2016-03-01T09:14:45Z
dc.date.issued2015-12-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2381007
dc.descriptionMaster's thesis in Special educationnb_NO
dc.description.abstractOppgaven beskriver 2 år og 9 måneder gamle barn med svak, gjennomsnittlig og sterk språkforståelse sin mestring av geometri.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherUniversity of Stavanger, Norwaynb_NO
dc.relation.ispartofseriesMasteroppgave/UIS-HF-IGIS/2015;
dc.rightsNavngivelse 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/no/*
dc.subjectgeometrinb_NO
dc.subjectspråkforståelsenb_NO
dc.subjectsmå barnnb_NO
dc.subjectStavangerprosjektetnb_NO
dc.subjectbarnehagenb_NO
dc.titleSammenhengen mellom 2 år og 9 måneder gamle barns språkforståelse og deres mestring av geometrinb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

  • Studentoppgaver (HF-IGIS) [994]
    Master- og bacheloroppgaver i Spesialpedagogikk / Migrasjoner og interkulturelle relasjoner / Matematikkdidaktikk

Vis enkel innførsel

Navngivelse 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 3.0 Norge