dc.contributor.author | Talgø, Elisabeth Ravndal | |
dc.date.accessioned | 2016-03-01T09:14:45Z | |
dc.date.available | 2016-03-01T09:14:45Z | |
dc.date.issued | 2015-12-17 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2381007 | |
dc.description | Master's thesis in Special education | nb_NO |
dc.description.abstract | Oppgaven beskriver 2 år og 9 måneder gamle barn med svak, gjennomsnittlig og sterk språkforståelse sin mestring av geometri. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | University of Stavanger, Norway | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Masteroppgave/UIS-HF-IGIS/2015; | |
dc.rights | Navngivelse 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/no/ | * |
dc.subject | geometri | nb_NO |
dc.subject | språkforståelse | nb_NO |
dc.subject | små barn | nb_NO |
dc.subject | Stavangerprosjektet | nb_NO |
dc.subject | barnehage | nb_NO |
dc.title | Sammenhengen mellom 2 år og 9 måneder gamle barns språkforståelse og deres mestring av geometri | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |