dc.contributor.author | Fiskaa, Audny | |
dc.date.accessioned | 2016-04-15T12:00:45Z | |
dc.date.available | 2016-04-15T12:00:45Z | |
dc.date.issued | 2015-06-15 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2385794 | |
dc.description | Master's thesis in Special education | nb_NO |
dc.description.abstract | Vilkår for læring og inkludering ved utdanningstilbudet utvidet praksis (UP) i Rogaland fylkeskommune er en fenomenologisk studie som gjennom intervju av lærere forsøker å identifisere barrierer for læring og inkludering sett i lys av opplæringens formål. Identifiserte barrierer ses i en ramme fra didaktisk relasjonstenkning, der mål, innhold, arbeidsmåter, rammefaktorer, forutsetninger og vurdering blir fokus. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | University of Stavanger, Norway | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Masteroppgave/UIS-HF-IGIS/2015; | |
dc.subject | utdanningsvitenskap | nb_NO |
dc.subject | inkludering | nb_NO |
dc.subject | didaktikk og læreplan | nb_NO |
dc.subject | utdanningens formål | nb_NO |
dc.title | Vilkår for læring og inkludering ved utdanningstilbudet utvidet praksis (UP) i Rogaland fylkeskommune | nb_NO |
dc.title.alternative | Terms for learning and inclusion at the course extended work practice, (utvidet praksis, UP), in Rogaland County | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |