Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFiskaa, Audny
dc.date.accessioned2016-04-15T12:00:45Z
dc.date.available2016-04-15T12:00:45Z
dc.date.issued2015-06-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2385794
dc.descriptionMaster's thesis in Special educationnb_NO
dc.description.abstractVilkår for læring og inkludering ved utdanningstilbudet utvidet praksis (UP) i Rogaland fylkeskommune er en fenomenologisk studie som gjennom intervju av lærere forsøker å identifisere barrierer for læring og inkludering sett i lys av opplæringens formål. Identifiserte barrierer ses i en ramme fra didaktisk relasjonstenkning, der mål, innhold, arbeidsmåter, rammefaktorer, forutsetninger og vurdering blir fokus.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherUniversity of Stavanger, Norwaynb_NO
dc.relation.ispartofseriesMasteroppgave/UIS-HF-IGIS/2015;
dc.subjectutdanningsvitenskapnb_NO
dc.subjectinkluderingnb_NO
dc.subjectdidaktikk og læreplannb_NO
dc.subjectutdanningens formålnb_NO
dc.titleVilkår for læring og inkludering ved utdanningstilbudet utvidet praksis (UP) i Rogaland fylkeskommunenb_NO
dc.title.alternativeTerms for learning and inclusion at the course extended work practice, (utvidet praksis, UP), in Rogaland Countynb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

  • Studentoppgaver (HF-IGIS) [994]
    Master- og bacheloroppgaver i Spesialpedagogikk / Migrasjoner og interkulturelle relasjoner / Matematikkdidaktikk

Vis enkel innførsel