Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorSkaftun, Atle
dc.contributor.advisorIgland, Mari-Ann
dc.contributor.authorØstrem, Siv Ellen Frost
dc.coverage.spatialNorway, Stavangernb_NO
dc.date.accessioned2016-08-22T13:53:39Z
dc.date.available2016-08-22T13:53:39Z
dc.date.issued2016-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2400475
dc.descriptionMaster's thesis in Literacy studiesnb_NO
dc.description.abstractSamandrag Masteroppgåva “Digital tekstrespons” har digital respons som tema. Med utgangspunkt i eit sosiokulturelt syn på læring, og ei forståing av skriving som dialogisk handling, undersøkjer eg korleis to elevar på åttande trinn bruker digital respons undervegs i ein “online” skriveprosess. Målet med oppgåva er å få innsyn i elevane sitt tekstrevideringsarbeid og dermed få innblikk i når det er mest nyttig for eleven med lærarrespons undervegs i skriveprosessen, korleis eleven nyttar tilbakemeldingane og kva slags respons (margkommentarar eller oppsummerande e-postrespons) som er mest nyttig for eleven. Problemstillinga mi er: “Korleis reviderer elevane eigne novelletekstar i ein “online” skriveprosess der dei får digital respons undervegs i skrivinga?” Undersøkinga har ei kvalitativ tilnærming, og vil vera retta mot to elevar eller casar, der eg går meir i djupna for å utforska det omtala temaet. Studien byggjer på tre ulike typar data: elevtekstar, intervjudata og feltobservasjon. Elevtekstane er hovudmaterialet, medan intervjudata og observasjonar frå klasserommet fungerer som meir utfyllande informasjon. Resultata frå studien tyder på at elevane forstår og nyttar dei digitale tilbakemeldingane, både margkommentarane og den oppsummerande e-postresponsen. Den oppsummerande e-postresponsen er meir generell enn margkommentarane, og elevane treng derfor ofte rettleiing når dei skal revidera teksten ut frå denne responsen. Det munnlege samarbeidet mellom lærar og elev undervegs i skriveprosessen har derfor stor verdi for elevane sitt revideringsarbeid. Elevane gjer både responsrelaterte og sjølvinitierte revideringar i løpet av skriveprosessen. Å få innsyn i korleis elevane nyttar dei digitale tilbakemeldingane, er viktig skal ein få eit heilskapleg bilete av korleis dette fungerer i praksis. Men også for å sjå kva for nokre tilbakemeldingar elevane jobbar vidare med, og kva for nokre kommentarar dei strevar med og derfor treng rettleiing i frå faglæraren. Om eg kan få eit betre bilete av dette, kan det hjelpa meg vidare i arbeidet som norsklærar på ungdomsskulen.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherUniversity of Stavanger, Norwaynb_NO
dc.relation.ispartofseriesMasteroppgave/UIS-HF-IKS/2016;
dc.subjectskriveopplæringnb_NO
dc.subjectdigital tekstresponsnb_NO
dc.subjectprosessorientert skrivingnb_NO
dc.subjecttekstrevisjonnb_NO
dc.subjectsjølvinitierte og responsrelaterte revideringarnb_NO
dc.subjectlesevitenskapnb_NO
dc.titleDigital tekstrespons. Ein studie av korleis to elevar på åttande trinn følgjer opp digital lærarrespons.nb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.rights.holderSiv Ellen Frost Østremnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Humanities: 000::Literary disciplines: 040::General literary science: 041nb_NO
dc.source.pagenumber133nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel