Show simple item record

dc.contributor.authorJahnsen, Hanne
dc.contributor.authorNergaard, Svein Erik
dc.contributor.authorFlaatten, Sandra Val
dc.date.accessioned2009-03-12T10:13:32Z
dc.date.accessioned2017-04-20T07:25:55Z
dc.date.available2009-03-12T10:13:32Z
dc.date.available2017-04-20T07:25:55Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.isbn82-997373-4-6
dc.identifier.isbn978-82-997373-4-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2440014
dc.description.abstractKartleggingen av smågruppebaserte opplæringstiltak på ungdomstrinnet er gjennomført i desember 2005 av Lillegården kompetansesenter på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Målgruppa for tiltakene er elever som viser liten motivasjon for tradisjonelt skolearbeid og som viser problematferd eller andre tegn på manglende trivsel og tilpasning i skolen. Hensikten har vært å lage en oversikt over omfang av og ulike typer organisering av slike tiltak på ungdomstrinnet i norsk grunnskole.
dc.language.isonob
dc.publisherLillegården kompetansesenter
dc.subjectSGT
dc.subjectSpesialundervisning
dc.subjectSmågruppebaserte tiltak
dc.titleI randsonen : forekomst og organisering av smågruppetiltak for elever på ungdomstrinnet som viser problematferd og lav skolemotivasjon
dc.typeResearch report
dc.subject.nsi282no


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record