Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJahnsen, Hanne
dc.contributor.authorNergaard, Svein
dc.contributor.authorGrini, Nina
dc.date.accessioned2012-03-19T06:53:08Z
dc.date.accessioned2017-04-20T07:25:59Z
dc.date.available2012-03-19T06:53:08Z
dc.date.available2017-04-20T07:25:59Z
dc.date.issued2012-03-19T06:53:08Z
dc.identifier.isbn978-82-997373-8-8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2440017
dc.description.abstractHovedhensikten med denne kartleggingen har vært å lage en oversikt over forekomst, organisering og antall elever i smågruppebaserte opplæringstiltak i norske grunnskoler med elever på 1.-7. årstrinn. Tilstedeværelsen av slike tiltak i skolen kan utfordre grunnholdningen om en inkluderende skole og derved også prinsippet om elevenes deltakelse i det skolefaglige og sosiale fellesskapet i skolen. Skolen skal gi rom for alle og se den enkelte, men kan vi si at alle er med? Dette spørsmålet har gitt opphav til rapportens tittel.
dc.language.isonob
dc.subjectSGT
dc.subjectSpesialundervisning
dc.subjectSmågruppebaserte tiltak
dc.titleEr alle med? : smågruppetiltak for elever som viser problematferd og/eller lav skolemotivasjon : en kartlegging på 1.-7. trinn i grunnskolen
dc.typeResearch report
dc.description.versionPublished version
dc.subject.nsi282no


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel