Ja, visst gjør det vondt: LP-modellen i videregående skole - erfaringer og refleksjoner
dc.date.accessioned | 2011-03-24T13:20:15Z | |
dc.date.accessioned | 2017-04-20T07:27:01Z | |
dc.date.available | 2011-03-24T13:20:15Z | |
dc.date.available | 2017-04-20T07:27:01Z | |
dc.date.issued | 2011-02-16 | |
dc.identifier.citation | Statped skriftserie; 102 | |
dc.identifier.issn | 1503-271X | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2440020 | |
dc.description.abstract | Artiklene i samlingen er basert på erfaringer fra et pilotprosjekt i videregående skole. De spenner fra å vise problemstillinger i lærergruppene til å være mer reflekterende rundt temaet læringsmiljø i den videregående skolen. Forfatterne har alle vært med i pilotprosjektet som veiledere ute i skolene, og arbeider til daglig som rådgivere ved Lillegården kompetansesenter. | |
dc.language.iso | nob | |
dc.publisher | Lillegården kompetansesenter | |
dc.subject | motivasjon | |
dc.subject | frafall | |
dc.subject | videregående skole | |
dc.subject | LP-modellen | |
dc.title | Ja, visst gjør det vondt: LP-modellen i videregående skole - erfaringer og refleksjoner | |
dc.type | Book | |
dc.description.version | Published version | |
dc.subject.nsi | 280 |