Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJahnsen, Hanne
dc.contributor.authorNergaard, Svein
dc.contributor.authorGrini, Nina
dc.date.accessioned2011-09-30T07:28:47Z
dc.date.accessioned2017-04-20T07:27:01Z
dc.date.available2011-09-30T07:28:47Z
dc.date.available2017-04-20T07:27:01Z
dc.date.issued2011-09
dc.identifier.citationBedre skole (2011) Nr. 3, S. 30-36
dc.identifier.issn0802-183X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2440021
dc.description.abstractSkoler som har smågruppetiltak for elever som viser lav skolemotivasjon og problematferd, og skoler som ikke har slike tiltak, blir sammenlignet med hensyn til læringsmiljø og skolekultur. I en undersøkelse har man lett etter spesielle kjennetegn når det gjelder elever, lærere, læringsmiljø og skolekultur avhengig av om skoler har slike tiltak eller ikke. Det ser ut til at slike tiltak er til liten hjelp ??tvert imot ser både elever og lærere ut til å ha det bedre i en skole uten denne formen for segregering.
dc.language.isonob
dc.publisherBedre skole
dc.subjectLP-modellen
dc.subjectSGT
dc.subjectSmågruppebaserte tiltak
dc.subjectSpesialundervisning
dc.subjectLæringsmiljø
dc.title«Få dem ut av klassen!» – Men hjelper det?
dc.typeJournal article
dc.description.versionPublished version
dc.subject.nsi280


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel