dc.contributor.advisor | Wagner, David | |
dc.contributor.author | Sjue, Mikael | |
dc.date.accessioned | 2018-07-04T08:11:48Z | |
dc.date.available | 2018-07-04T08:11:48Z | |
dc.date.issued | 2018-05-18 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2504252 | |
dc.description | Master's thesis in History didactics | nb_NO |
dc.description.abstract | En kvalitativ elevundersøkelse. Elevene har blitt intervjuet om deres forhold til film i historieundervisningen. Viktige funn er tegn på mangel av kildekritikk til dokumentarfilmer. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | University of Stavanger, Norway | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Masteroppgave/UIS-HF-IKS/2018; | |
dc.subject | historiedidaktikk | nb_NO |
dc.subject | historieundervisning | nb_NO |
dc.subject | dokumentarfilm | nb_NO |
dc.subject | kildekritikk | nb_NO |
dc.title | Filmbruk i historieundervisningen; en kvalitativ elevundersøkelse | nb_NO |
dc.title.alternative | Film in History Education; a Qualitative Study of Students | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000::Historie: 070 | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 1-152 | nb_NO |