Hvordan kan barnehagelærere tilrettelegge for positive opplevelser med matematikk for barn i barnehagen?
dc.contributor.advisor | Borge, Hans. | |
dc.contributor.author | Bø, Henrik Almås. | |
dc.date.accessioned | 2022-03-11T16:51:30Z | |
dc.date.available | 2022-03-11T16:51:30Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:100270094:101771021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2984776 | |
dc.description.abstract | ||
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | uis | |
dc.title | Hvordan kan barnehagelærere tilrettelegge for positive opplevelser med matematikk for barn i barnehagen? | |
dc.type | Bachelor thesis |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Studentoppgaver (HF-IBU) [366]
Master- og bacheloroppgaver i barnehagevitenskap