Hvorfor skal barnehagelærere bruke musikk i barnehagen, og hvorfor kan det være en utfordring? En utforskning av musikkens betydning for barns fellesskap, følelser og mestring, og utfordringer i møte med musikk i barnehagen.
dc.contributor.advisor | Fossedal, Nils Christian. | |
dc.contributor.author | Netland, Natalie. | |
dc.date.accessioned | 2022-03-11T16:52:17Z | |
dc.date.available | 2022-03-11T16:52:17Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:100270094:101770946 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2984837 | |
dc.description | Full text not available | |
dc.description.abstract | ||
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | uis | |
dc.title | Hvorfor skal barnehagelærere bruke musikk i barnehagen, og hvorfor kan det være en utfordring? En utforskning av musikkens betydning for barns fellesskap, følelser og mestring, og utfordringer i møte med musikk i barnehagen. | |
dc.type | Bachelor thesis |
Tilhørende fil(er)
Filer | Størrelse | Format | Vis |
---|
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Studentoppgaver (HF-IBU) [363]
Master- og bacheloroppgaver i barnehagevitenskap