Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMong, Eline Reime
dc.date.accessioned2015-09-10T12:45:38Z
dc.date.available2015-09-10T12:45:38Z
dc.date.issued2015-06-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/299360
dc.descriptionMaster's thesis in Didactics of mathematics for primary schoolnb_NO
dc.description.abstractOppgåva har blitt basert på ein Lesson Study syklus gjennomført av tre lærarar på 1.trinn i matematikk med emnet tiervenner. Fokuset har vore på lærarane sine faglege refleksjonar rundt observasjon og prediksjon i planleggingsfasen og refleksjonsfasen gjennom ein Lesson Study syklus. Fokuset i oppgåva var tredelt: - Korleis blir ei gruppe lærarar sine observasjonar og prediksjonar kobla til det matematiske innhaldet om tiervenner under planlegging og refleksjon i ein Lesson Study syklus på 1. trinn? - Kva seier lærarane at dei har lært av å gjennomføre ein Lesson Study syklus i matematikk på 1.trinn om tiervenner? - Korleis blir læringsfellesskapet identifisert ut frå lærarane sine refleksjonar over Lesson Study syklusen? Oppgåva tok utgangspunkt i teori om Lesson Study og kvifor denne metoden kan brukast i skulen. Teori om læringsfellesskap og indikatorar på dette blei også tatt opp. Analysane blei dratt mot undervisningskunnskap i matematikk og ulike undervisningsperspektiv som skal fremme elevlæring, då dette også er hensikten med Lesson Study. Kvalitative metodar har blitt brukt for å samle data; videoopptak av lærarane sine samtaleøkter under Lesson Study syklusen, klasseromsobservasjon og fokusgruppeintervju med lærargruppa. Av funn som har blitt gjort i dette prosjektet kan det nevnast at lærarane fekk ny kunnskap om elevane si læring av forståing av tiervenner. Det blei også identifisert indikatorar på eit godt læringsfelleskap. Refleksjonane til lærarane som innehaldt prediksjonar var meir faglege enn refleksjonane rundt observasjonar, noko oppgåva gjer moglege forklaringar til. Oppgåva gjev til slutt implikasjonar for vidare forsking på området.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherUniversity of Stavanger, Norwaynb_NO
dc.relation.ispartofseriesMasteroppgave/UIS-HF-IGIS/2015;
dc.rightsNavngivelse 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/no/*
dc.subjectspesialpedagogikknb_NO
dc.subjectutdanningsvitenskapnb_NO
dc.subjectgrunnskolennb_NO
dc.subjectmatematikkdidaktikknb_NO
dc.subjectlesson studynb_NO
dc.subjectundervisningskunnskap i matematikknb_NO
dc.subjectundervisningsperspektivnb_NO
dc.subjectlæringsfellesskapnb_NO
dc.subjecttiervennernb_NO
dc.subjectgrunnskulenb_NO
dc.titleEin case av Lesson Study i matematikk på 1.trinn: lærarane sine refleksjonar om elevane si læring av tiervennernb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

  • Studentoppgaver (HF-IGIS) [994]
    Master- og bacheloroppgaver i Spesialpedagogikk / Migrasjoner og interkulturelle relasjoner / Matematikkdidaktikk

Vis enkel innførsel

Navngivelse 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 3.0 Norge