Hvordan fremmes matematisk læring gjennom lekbaserte aktiviteter og voksenrollen i overgangen mellom barnehage og skole?
dc.contributor.advisor | Borge Hans | |
dc.contributor.author | Helland Trine Helland | |
dc.date.accessioned | 2022-06-14T15:51:14Z | |
dc.date.available | 2022-06-14T15:51:14Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:104688395:51206040 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2998730 | |
dc.description.abstract | ||
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | uis | |
dc.title | Hvordan fremmes matematisk læring gjennom lekbaserte aktiviteter og voksenrollen i overgangen mellom barnehage og skole? | |
dc.type | Bachelor thesis |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Studentoppgaver (HF-IBU) [366]
Master- og bacheloroppgaver i barnehagevitenskap