Show simple item record

dc.contributor.advisorBy, Rune Todnem
dc.contributor.authorNguyen, Kim Tan
dc.contributor.authorAhmed, Abdu Abdu
dc.date.accessioned2022-07-15T15:51:56Z
dc.date.available2022-07-15T15:51:56Z
dc.date.issued2022
dc.identifierno.uis:inspera:110153871:34673831
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3005813
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractHensikten med denne studien er å se på hvordan organisasjoner i reiselivet kan bli forberedt mot en fremtidig krise. Temaet omhandler krise og hvordan organisasjoner ved bruk av effektiv krisehåndtering kan bli forberedt mot en fremtidig krise. Metoden som benyttes i oppgaven er litteraturstudie, som vil si at denne studien baseres på fakta fra fagartikkler, men vi har også tilføyd oppgaven med noen artikler hvor det ble brukt intervju. Problemstillingen vi har valgt å benytte lyder slik: “Hvordan kan organisasjon i reiselivet bedre forberede seg til fremtidige kriser?”
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleKrise sett fra et organisasjonsperspektiv
dc.typeBachelor thesis


Files in this item

FilesSizeFormatView

This item appears in the following Collection(s)

  • Studentoppgaver (SV-NHS) [545]
    Master- og bacheloroppgaver i International hotel and tourism leadership / serviceledelse

Show simple item record