Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorVelde, Kjersti Lønning
dc.contributor.authorTengs, Sandra
dc.date.accessioned2023-02-16T16:51:14Z
dc.date.available2023-02-16T16:51:14Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.uis:inspera:122871704:134226503
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3051657
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractDenne bacheloroppgaven vil bygge på problemstillingen “Hvordan arbeider pedagogiske ledere med å legge til rette for vennskap mellom de yngste barna?”. For at jeg skulle få svar på min problemstilling brukte jeg kvalitativ forskningsmetode, jeg intervjuet tre forskjellige pedagogiske ledere tilknyttet forskjellige barnehager. Resultatene som skrives frem viser at de pedagogiske lederne la vekt på lek, smågrupper, støttende stillas, felles forståelse /bevisstgjøre personalet og rom og tid. Jeg har delt inn drøftingsdelen i ulike temaer, men det hender at enkelte temaer også går inn i hverandre.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleVennskap mellom de yngste barna
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel