Inkludering av flerspråklige barn i barnehagen
dc.contributor.advisor | Esmaeli, Sara | |
dc.contributor.advisor | Berner, Karin | |
dc.contributor.author | Egenes, Frida | |
dc.date.accessioned | 2023-02-16T16:51:22Z | |
dc.date.available | 2023-02-16T16:51:22Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:122871704:134226559 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3051666 | |
dc.description.abstract | Denne bacheloroppgaven handler om hvordan pedagogiske ledere arbeider med inkludering av flerspråklige barn. Jeg har valgt å bruke kvalitativt forskningsintervju for å besvare min valgte problemstilling. Oppgavens innhold og besvarelse er tett knyttet sammen med de empiriske funnene jeg har gjort i mine intervjuer med informantene. Jeg intervjuet to personer hvor begge var i stilling som pedagogisk leder. Problemstillingen jeg har valgt er «Hvordan arbeider pedagogiske ledere for å inkludere flerspråklige barn?». Ut ifra denne problemstillingen så ønsker jeg å forske på hvordan pedagogiske ledere arbeider med denne problemstillingen generelt på avdelingen, og viktigheten rundt dette arbeidet, da særlig for det flerspråklige barnet. | |
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | uis | |
dc.title | Inkludering av flerspråklige barn i barnehagen | |
dc.type | Bachelor thesis |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Studentoppgaver (HF-IBU) [363]
Master- og bacheloroppgaver i barnehagevitenskap