Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorEsmaeli, Sara
dc.contributor.advisorBerner, Karin
dc.contributor.authorEgenes, Frida
dc.date.accessioned2023-02-16T16:51:22Z
dc.date.available2023-02-16T16:51:22Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.uis:inspera:122871704:134226559
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3051666
dc.description.abstractDenne bacheloroppgaven handler om hvordan pedagogiske ledere arbeider med inkludering av flerspråklige barn. Jeg har valgt å bruke kvalitativt forskningsintervju for å besvare min valgte problemstilling. Oppgavens innhold og besvarelse er tett knyttet sammen med de empiriske funnene jeg har gjort i mine intervjuer med informantene. Jeg intervjuet to personer hvor begge var i stilling som pedagogisk leder. Problemstillingen jeg har valgt er «Hvordan arbeider pedagogiske ledere for å inkludere flerspråklige barn?». Ut ifra denne problemstillingen så ønsker jeg å forske på hvordan pedagogiske ledere arbeider med denne problemstillingen generelt på avdelingen, og viktigheten rundt dette arbeidet, da særlig for det flerspråklige barnet.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleInkludering av flerspråklige barn i barnehagen
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel