Digital kompetanse i barnehagen - en litteraturstudie
dc.contributor.advisor | Grøsvik, Kristin | |
dc.contributor.author | Johansen, Susanne | |
dc.date.accessioned | 2023-02-16T16:51:30Z | |
dc.date.available | 2023-02-16T16:51:30Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:122872697:134212007 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3051676 | |
dc.description.abstract | Denne litteraturstudien vil prøve å besvare problemstillingen «Hva sier forskning om holdninger barnehage ansatte har til digitale verktøy og kan økt digital kompetanse endre dette?». Dette gjøres ved å utføre en litteraturgjennomgang. I denne litteraturgjennomgangen har jeg gjort datainnsamling og tematisk analyse for å deretter bruke de artiklene i drøftingen. Der jeg drøftet hvilke holdninger ansatte har og om digital kompetanse kan endre de holdningene. Konklusjonen jeg kom frem til var at det ikke var nok forskning til å svare på hele problemstillingen, men at holdningene er en blanding av positive og negative mot digitale verktøy og en hypotese til videre forskning. | |
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | uis | |
dc.title | Digital kompetanse i barnehagen - en litteraturstudie | |
dc.type | Bachelor thesis |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Studentoppgaver (HF-IBU) [363]
Master- og bacheloroppgaver i barnehagevitenskap