Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorGrøsvik, Kristin
dc.contributor.authorJohansen, Susanne
dc.date.accessioned2023-02-16T16:51:30Z
dc.date.available2023-02-16T16:51:30Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.uis:inspera:122872697:134212007
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3051676
dc.description.abstractDenne litteraturstudien vil prøve å besvare problemstillingen «Hva sier forskning om holdninger barnehage ansatte har til digitale verktøy og kan økt digital kompetanse endre dette?». Dette gjøres ved å utføre en litteraturgjennomgang. I denne litteraturgjennomgangen har jeg gjort datainnsamling og tematisk analyse for å deretter bruke de artiklene i drøftingen. Der jeg drøftet hvilke holdninger ansatte har og om digital kompetanse kan endre de holdningene. Konklusjonen jeg kom frem til var at det ikke var nok forskning til å svare på hele problemstillingen, men at holdningene er en blanding av positive og negative mot digitale verktøy og en hypotese til videre forskning.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleDigital kompetanse i barnehagen - en litteraturstudie
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel