Show simple item record

dc.contributor.advisorAasvold, Merethe
dc.contributor.authorSlagstad, Evelyn
dc.date.accessioned2023-02-16T16:51:33Z
dc.date.available2023-02-16T16:51:33Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.uis:inspera:122871704:134226638
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3051679
dc.description.abstractMusikkbruk i barnehager er veldig variert, for noen er musikk en selvfølge, for andre faller det bort. Det er ofte den pedagogiske lederen som påvirker hvordan og hvor ofte musikk blir brukt. Jeg har derfor villet utforske hvilke forhold som påvirker den pedagogiske lederens syn på musikk, og musikkbruk i barnehagen.
dc.description.abstractKindergartens´ use of music, varies. In some kindergartens its a cultural norm, for others it´s not a priority. It is usually the educational leaders who influence how and how often music is used. I have therefore wanted to research which circumstances affect the educational leaders´ view of music and the use of music in kindergartens.
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleHvordan påvirker pedagoger musikkbruk i barnehagen
dc.typeBachelor thesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record