Show simple item record

dc.contributor.advisorAnna Tunkiel
dc.contributor.authorAmir Ali Kassab
dc.date.accessioned2023-02-16T16:51:43Z
dc.date.available2023-02-16T16:51:43Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.uis:inspera:122871704:134226623
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3051690
dc.description.abstractTema i bacheloroppgaven min er suksessivt flerspråklige barn, med problemstilling: Hvordan arbeider pedagogiske ledere med andrespråket til suksessivt flerspråklige barn som lærer seg norsk i barnehagen? For å besvare problemstillingen har jeg brukt kvalitativ forskningsmetode og intervjuet tre forskjellige pedagogiske ledere, fra tre forskjellige barnehager. Funnene fra intervjuene belyses gjennom sentrale begreper, teorier og analyseres i oppgaven. Flerspråklige barn som ankommer norske barnehager, øker hvert år. God kommunikasjon med foreldre, bruk av musikk i barnehagen og tegn til tale kan hjelpe pedagogiske ledere i arbeidet med å lære suksessivt flerspråklige barn norsk.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titlePedagogisk med suksessivt flerspråklige barn
dc.typeBachelor thesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record