Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorAnna Tunkiel
dc.contributor.authorAmir Ali Kassab
dc.date.accessioned2023-02-16T16:51:43Z
dc.date.available2023-02-16T16:51:43Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.uis:inspera:122871704:134226623
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3051690
dc.description.abstractTema i bacheloroppgaven min er suksessivt flerspråklige barn, med problemstilling: Hvordan arbeider pedagogiske ledere med andrespråket til suksessivt flerspråklige barn som lærer seg norsk i barnehagen? For å besvare problemstillingen har jeg brukt kvalitativ forskningsmetode og intervjuet tre forskjellige pedagogiske ledere, fra tre forskjellige barnehager. Funnene fra intervjuene belyses gjennom sentrale begreper, teorier og analyseres i oppgaven. Flerspråklige barn som ankommer norske barnehager, øker hvert år. God kommunikasjon med foreldre, bruk av musikk i barnehagen og tegn til tale kan hjelpe pedagogiske ledere i arbeidet med å lære suksessivt flerspråklige barn norsk.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titlePedagogisk med suksessivt flerspråklige barn
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel