FLERKULTURELL KOMPETANSE
dc.contributor.advisor | Solheim Ksenia | |
dc.contributor.author | Nyland Alekan | |
dc.contributor.author | Maharjan Alisha | |
dc.contributor.author | Våga Nicefora | |
dc.date.accessioned | 2023-02-16T16:51:46Z | |
dc.date.available | 2023-02-16T16:51:46Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:122871704:134226449 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3051694 | |
dc.description.abstract | Denne baceloroppgaven fokuserer på arbeid, erfaringer tanker og holdninger om flerkulturell kompetanse. Dette er et empirisk prosjekt som basert på kvalitativ intervjuer for å forske hvordan pedagogiske ledere anvende sin flerkulturelle kompetanse på en storbarnsavdelingen. | |
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | uis | |
dc.title | FLERKULTURELL KOMPETANSE | |
dc.type | Bachelor thesis |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Studentoppgaver (HF-IBU) [377]
Master- og bacheloroppgaver i barnehagevitenskap