Flerspråklighet ved 0-3 års avdeling.
dc.contributor.advisor | Fotland, Anne Karin | |
dc.contributor.author | Bauge, Sandra Feet | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T16:51:13Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T16:51:13Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:122871704:134226518 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3056548 | |
dc.description | Full text not available | |
dc.description.abstract | I denne oppgaven blir problemstillingen «hvordan legger barnehagen til rette for gode rammer ved en 0-3 års avdeling, for de barna som vokser opp flerspråklig» belyst ved hjelp av relevant teori og forskning. I henhold til å forske på oppgaven er det blitt gjort kvalitative intervjuer med pedagogiske ledere ved 0-3 års avdelinger i barnehager. Intervjuene som er blitt gjort er basert på relevant teori fra pensum, samt intervjuinformantenes erfaringer og kunnskaper. | |
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | uis | |
dc.title | Flerspråklighet ved 0-3 års avdeling. | |
dc.type | Bachelor thesis |
Tilhørende fil(er)
Filer | Størrelse | Format | Vis |
---|
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Studentoppgaver (HF-IBU) [363]
Master- og bacheloroppgaver i barnehagevitenskap