dc.contributor.advisor | Riska, Inger Frøyland | |
dc.contributor.author | Larsen, Ine Marie Nygaard | |
dc.contributor.author | Risnes, Anita | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T16:51:24Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T16:51:24Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:122871704:134226437 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3056559 | |
dc.description.abstract | Vi har i denne bacheloroppgaven valgt temaene Barns utvikling, lek og læring og Ledelse, samarbeid og utviklingsarbeid. Vi har som formål i denne oppgaven å besvare problemstillingen: “Hvordan den pedagogiske lederen veileder og motiverer personalet for å fremme deres tilstedeværelse i lek”. | |
dc.description.abstract | | |
dc.language | nob | |
dc.publisher | uis | |
dc.title | Pedadgogisk ledelse og tilstedeværelse i lek | |
dc.type | Bachelor thesis | |