Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorAnne-Kristine Runestad
dc.contributor.advisorLars-Yngve Rosell
dc.contributor.authorMerita Camil Gashi
dc.date.accessioned2023-03-14T16:51:10Z
dc.date.available2023-03-14T16:51:10Z
dc.date.issued2022
dc.identifierno.uis:inspera:106670752:2389933
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3058226
dc.description.abstractI denne oppgaven setter forfatteren lys på verdiene omsorg og demokrati i barnehager i Kosovo. Hensikten med oppgaven er å finne ut hvordan tre barnehagelærere i Kosovo ivaretar verdiene og omsorg i den barnehagen de jobber i. Det er de siste årene barnehagene i Kosovo har startet å bety mye for samfunnet og familiene. Det er mye forskning på verdiene omsorg og demokrati i de nordiske landene og forfatteren mente at det ville komme forskjeller og ulikheter hvis det var forskning på de to verdiene i et land som Kosovo.
dc.description.abstractIn this thesis, the author shades light on the values of care and democracy in kindergartens in Kosovo. The purpose of this assignment is to find out how three kindergarten teachers in Kosovo safeguard the values and care in the kindergarten they work in. It is in recent years that kindergartens in Kosovo have started to make sense to sociaty and families. There is a lot of research on the values of care and democracy in the Nordic countries and the author believed that there will be differences and inequalities if the research can happen in Kosovo.
dc.language
dc.publisheruis
dc.titleHvordan ivaretas verdiene omsorg og demokrati i barnehagene i Kosovo?
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel