Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorSolheim, Ksenia
dc.contributor.authorSnåsøy, Torbjørn
dc.date.accessioned2023-06-14T15:51:11Z
dc.date.available2023-06-14T15:51:11Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.uis:inspera:140650308:111675213
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3071386
dc.description.abstractLek er et av spenningsfeltene i pedagogisk arbeid i barnehagen og hvordan vi forholder oss til lek som barnehagelærere er noe som stadig forskes på. Jeg ønsker i denne bacheloroppgaven å lære mer om hvordan jeg skal forholde meg til leken i barnehagen. Mine funn fra de fem artiklene jeg har gjennomgått viser at vi som lærere kan påvirke leken og hvordan den utvikler seg i ganske stor grad. Samtidig har jeg funnet at det er noen spørsmål til barns utvikling i leken som det kreves mer forskning på.
dc.description.abstractplay is a field in constant development in the pedagogical field, and how we interact with play as kindergarten teachers is something that is often researched. I wish in this assignment to learn more about how I should interact with childrens dramatic play. My finds from my research show that we as kindergarten teachers can have a lot of influence on childrens play and how it develops. at the same time i have found that there remain some questions regarding childrens development in dramatic play, and there is needed more research on.
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titlehvordan skal barnehagelærere forholde seg til lek i barnehagen?
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel