Hva gjør pedagogiske ledere for å inkludere flerspråklige barn på avdelingen?
dc.contributor.advisor | Ksenia Solheim | |
dc.contributor.author | ||
dc.date.accessioned | 2023-06-14T15:51:12Z | |
dc.date.available | 2023-06-14T15:51:12Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier | no.uis:inspera:140650308:70256774 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3071387 | |
dc.description | Full text not available | |
dc.description.abstract | ||
dc.description.abstract | ||
dc.language | nob | |
dc.publisher | uis | |
dc.title | Hva gjør pedagogiske ledere for å inkludere flerspråklige barn på avdelingen? | |
dc.type | Bachelor thesis |
Tilhørende fil(er)
Filer | Størrelse | Format | Vis |
---|
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Studentoppgaver (HF-IBU) [363]
Master- og bacheloroppgaver i barnehagevitenskap