Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorBenjaminsen, Jon.
dc.contributor.authorLovisenro, William.
dc.date.accessioned2023-06-29T15:51:45Z
dc.date.available2023-06-29T15:51:45Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.uis:inspera:147815805:149687309
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3074422
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractDet kan være vanskelig for en reiselivsbedrift å bygge opp bedriftens navn i dagens marked, med tanke på kunder og konkurranse. Sosiale medier er en del av hverdagen til de fleste rundt omkring i verden. Reiselivsbedrifter kan utnytte akkurat dette til sin fordel, og bruke det for å bygge opp bedriftens merkevare. Denne litteraturoppgaven forsøker å besvare problemstillingen Hvordan kan sosiale medier bidra til å styrke merkevaren for en reiselivsbedrift? Gjennom databasen Oria ble syv artikler identifisert. Resultatet viser at sosiale medier kan brukes effektivt for å syrke merkevaren til en reiselivsbedrift med å skape tillit, interaktiv og gjensidig utveksling av verdier.
dc.description.abstractIt can be difficult for a tourism company to build up the company's name in today's market, in terms of customers and competition. Social media is part of everyday life for most people around around the world. Tourism companies can exploit exactly this to their advantage, and use it to build up the company's brand. This literature thesis attempts to answer the problem How can social media help to strengthen the brand for a tourism company? Through the database Oria, seven articles were identified. The result shows that social media can be used effectively to cultivate the brand of a tourism business by creating trust, interactive and mutual exchange of values.
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleHvordan kan sosiale medier bidra til å styrke merkevaren for en reiselivsbedrift?
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

  • Studentoppgaver (SV-NHS) [545]
    Master- og bacheloroppgaver i International hotel and tourism leadership / serviceledelse

Vis enkel innførsel