Show simple item record

dc.contributor.advisorFotland, Anne Karin
dc.contributor.authorJohansen, Eskil Bergsvenstuen
dc.date.accessioned2024-02-17T16:51:42Z
dc.date.available2024-02-17T16:51:42Z
dc.date.issued2024
dc.identifierno.uis:inspera:181864222:190721409
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3118261
dc.description.abstractI min bacheloroppgave utforsker jeg bruk av improvisasjon i arbeidet med de eldste barna i barnehagen, for å stimulere til åpenhet, utforskning, kreativitet og humor. Jeg valgte dette temaet på grunn av mitt sterke engasjement for faget og ønsket om å forstå dets tilsynelatende betydningsfulle utviklingsmuligheter, både for barna og for meg selv som fremtidig barnehagelærer. For å strukturere oppgaven min, vil jeg begrense temaet for å fokusere på det mest relevante for å svare på problemstillingen. Jeg vil undersøke sentrale begreper og teoretiske perspektiver som støtter min tilnærming og diskusjon, samt beskrive hvordan min tilnærming til feltet har bidratt til min forståelse av emnet. Metodedelen vil inneholde en gjennomgang av min bruk av deltakende observasjon, med en kritisk vurdering av denne tilnærmingen. Jeg vil presentere mine funn og diskutere dem basert på mine erfaringer, og knyttet opp mot relevant teori. Avslutningsvis vil jeg besvare oppgavens problemstilling ved å diskutere hvordan barnehagelærere kan benytte improvisasjon i aktiviteter med de eldste barna i barnehagen, for å fremme åpenhet, utforskning, kreativitet og humor.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisheruis
dc.titleEt dramapedagogisk arbeid med de eldste - med et fokus på improvisasjon
dc.typeBachelor thesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record